onsdag 13. juli 2011

Bergen 19.1 celsius grader utbrudd nr 5099

"HJEMME" igjen...Treninger på Fana Stadion/Höyehallen i gang...igår tirsdag noen stavhopp-sprint og en timmes styrke..... Reisse fra VM U18 fra Frankrike 11.7; Buss kl 03.00..Eirik og paavo og en gruppe Afrikanske utövere....til Belgia, Bryssel...problemer i staver..måtte betale ca 1600kr ekstra.... I Köpenhavn...vi treffet Laksevågs familie Llano, hadde värt i Göteborg.. Ragnfrid, Paula og Beatrice............... Ragnfrid hadde hatt også problemer i staver, men arbeid som läreres  konfliktmegler hjulpet, betalte ingen ekstra.... trenger ikke diskotere lenge med hun, som Du er enige med hun.... Fly til Oslo.. Oslo vi treffet hele Norges VM gruppe... Bergen ca kl 16.00...

Mine reissekoffert veide hele 36kg.. trengte ikke betale ekstra som Eiriks koffert veide bare 15kg... Hjemme i Ytre Arna..... Fine og dyrt (499kr) "gåsko" (jogge) som jeg bruker bare i Framolekene og VM stevner (kanskje også på museotur) jeg pakket en pose som innholder noen bit  Naftalin... slik at TINEOLA BISSELLIELLA spise ikke de (en grå sommerfugl)..... på noen merklig har värt i denne år...jeg har kjöpt to par joggesko , men selvfölkelig jeg bruker ca 5 år til de gammelt skopar.......

Idag onsdag vi hopper, Osteröys Kristian (Eirik fridag og alle andre hoppere i rundt i Norges land) på Fana Stadion kl ca 15.15....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar