tirsdag 15. januar 2013

Bergen -6.4C grader utbrudd nr 5631

Om Norges Friidrettsforbund er i "pengenöd" (4-5milj) er det bare "barnemat", som Finlands Friidrettsforbund er MINUS over 20 miljon.. so langt bare "sladder"... Som jeg var på vei tilbake Bergen fra Estland-Finland i siste uke, jeg stoppet i Turku.... noen timmes kaffepaus hus familie Eemeli Salomäki (stav pers 560) , Eemeli og Eemlis mor og far... diskoterte mye om stavhopp og også idrettspolitikk.... om par måned er Eemelis skole slutt, Ökonom, men har ikke planer å begynne jobbe....... Som EM-Helsinki 2012 samlet ikke fulle tribune.. er EMs regnskap minus over 20 milj kroner..... I Finland har beste utövere UTÖVERLÖNN.. den hadde også Eemeli tidligare, men ikke 2013........ "jeg har heldigvis noen sponsor og også Finlands Friidrettsforbund har skaffet til meg to sponsor, jeg klarer på noen måte, men det blir ikke ny bil i år" sa Eemeli.... Eemeli er gift, kone studere også........ hvor mye EM 2012 Helsinki er MINUS.... kanskje  regnskap ferdig i maimåned...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar