fredag 9. august 2013

Bergen 16.2C grader utbrudd nr 5852

"Måtte" väre på Arna Idrettsparks tribune onsdag 7.8 kl 18.00... kvinnefotballkamp Arna-Björnar mot Sandviken .. De var söndags kveld, som jeg satt på fly tilbake Bergen fra JNM att sidene meg satt to fotballjenter (Sandviken) som "presset" meg å se en kvinnes ELITE-divisjon kamp Arna-Björnar-Sandviken.... de var jeg som var so "dum" at informerte jenter, at jeg har ikke sett en eneste kvinnes Elitedivisjon fotballkamp....jeg "MÅTTE" si til jenter.. OK jeg er på Arna Idrettspark onsdag kl 18.00..... på noen måte jeg var overrasket... enorm fart i hele fotballkamp... Vi snakket mye om trening i fly... fotballjenter trener to ganger per dag... men penger de har ikke... noen jobbe liten, noen studere....... Norsk fotballjenter tilhörer verdens elite... men eksempel Norsk OLYMPIATOPPENS LAGSTIPEND 2013 er 700000kr (Kvinnes HÅNDBALL lagstipend 1680000, kun håndfull land har flere divisjon i kvinnes håndball)............ her er OLYMPIATOPPENs STIPENDTILDELIN 2013... hvilke UTÖVERE og LAG..
http://www.olympiatoppen.no/forutovere/for_stipendutøvere/stipendtildelinger/page3458.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar