tirsdag 29. juli 2014

Bergen 19.9C grader utbrudd nr 6174

Det er mye SUPERGALSKAP i Norsk stavhopp.... Igår vi hadde stavtrening i Höyehallen, Bergen (regn)... hallens vegger rent vann... ventilasjon virket ikke.. Mye diskosjon i Norsk stavhopp.... i hallen var også Katrine H og Kristian H-B.. begge trener i Björn Åges gruppe... jeg trente Katrine til Verdens topp .. 11-16  år.. og Kristian hoppet i fjor 4.50.. etter brudd med paavo för jul har Kristians hoppet 3.70m... de som var liten spesial var, at Kristian var ikke i hele tatt enige med meg i STAV-teknikk og stavtrening...... da jeg måtte spörre... "Hvor ofte ni (også Eirik GD) hopper idag".. svarte Kristian "to ganger (2) per uke... som jeg trente deg Kristian.. "hvor mange ganger"..... "6 ganger uke" svarte Kristian........... jeg trengte ikke diskotere mer i saken............. det er altid trist som hopp forsvinner....  Björn Åge har eget familie og hovedutöver er eget sambue Lene..... er veldig flink skrive treningsprogram til utövere................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar