søndag 14. desember 2014

Bergen 6.3C grader utbrudd nr 6290

paavos STAVUKE 51.. 15-21.12.. 2014.
MA stavtrening i Höyehallen, Bergen kl 18.00
TI trening kl 16.00
ONSDAG 17.12 paavos siste stavtrening i Bergen 2014
kl 18.00..OBS pakke staver til ESTLANDS treningsleir 26.12.... 5.1.. 2015

jeg har sendt mine reisseregning til IL Gneist og IL FRI..... i år bare to klubber... en del klubber vil ikke betale ???derfor jeg sparer mine papirarbeid...... det ble mange kilometer i bil, staver på taket... kun trening og stevner på Fana Stadion 15480km.... plus alle andre REISSER i bil.... alt ca 30000km....... å väre stavtrener i Bergen, de er ikke GULLGRUVE... jeg betaler selv eksempel Estlandsreisse over 5000kr og lang over 5000kr "sommerens "Finlandstur"...... til meg er "alle viktigaste" at ungdommer kan hoppe stav, har bra teknik............jeg jobber totalt gratis, håp er at klubber hadde betalt mine utgifter ca, ca..... jeg vet ikke hvor mange treningsleir jeg har holdt, men gratis mat..ikke aldrik..... STÖRST problem i klubbenes öye er, at jeg er alt for aktiv, har mange trening.. 7 trening/uke........... egentlig jeg hadde lyst reisse tilbake Finland... jeg er minstepensjonist 141tusen kr/år.. delteFinland/Norge.... men det er vanskelig sak.. so mange store barnes öye i Norge.. derfor jeg vil trene hver dag, so lenge jeg bo i Bergen... jeg vil bruke min fritid  heilt noen andre sted......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar