søndag 6. februar 2011

Bergen 3.9C utbrudd nr5022

Full krig mellom Norna-Salhus og Hordaland Dommerutvalgets leder Johan Holstad... Norna hadde hoppstevne i Höyehallen par uke siden...på resultatliste stå Christian Boe Helland 2.05m... men og men........ Christian hadde tre riv 195...var de slik.. og nå er KRIG........... Johan Holstad, IL Gular er meget erfarene startere og dommerutvalgets leder....... som Gular har stevne i Höyehallen blir det altid noen tyvstart.. disk... men disk er ikke so alvorlig..utövere kan löpe i neste heat, men utenfor konkuranse...... de er kommet etter mine mening noensak GRÅSONE i Höyehallens sprint....... De har värt også noen "juks-sak" i kretsens möte i siste årene.. jo og jo... Ofte i "jukssaker"er "mamma" i bildet... Jeg vil selv har denne troen som jeg har hatt hele mitt liv... må stole på andre menneske....og jeg trur.. ingen jukse med vilje...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar