mandag 25. november 2013

Bergen 3.2C grader utbrudd nr 5938

Jeg trener for mye, jeg har alt for mange trening per uke.. slik det er... er tid regna mine utgifter i HELE ÅR...4 kvaratmeter papirer på golvet..... klubber er ikke glad, de er SYR....... som det betyr ikke ingen ting hvor bra utövere er, nei-nei.... best hadde värt bare ha en trening per uke, ta fri som de passer meg selv.... lage fine treningsprogram  og snakke höyt.... kritisere andre trenere.. "de kan ikke trene, de trene feil" og videre..... sitte bare bak PC og  vente Forbunds, kretsens HEDERBESVISNINGER.....  de er bare slik, og jeg må bare godkjenne de.... KLUBBER satse ikke i toppidrett, INTERNASONALE toppidrett er en GIFTTÖNNER i klubbens öye... jeg trener flere klubb og pröver dele utgifter ca-ca.... Gneist, BFG, Bergens TF og IL FRI... Norna er med også, men de vil ikke betale noen ting... LÖNN--- den er heilt ukjent i IL FRI og mange andre Norges klubb...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar