mandag 27. januar 2014

Bergen 0.6C grader utbrudd nr 6000

sekstusen utbrudd har jeg skrivet.... ca 5000 utbrudd er ???  lesere i Verden rundt....... Mye har endret seg i siste tiden...... Jeg kan ikke skrive "hva som henst" som jeg har lyst... jeg må bruke en saks "filter"... derfor at... Mange utbrudd lesere er i ung alder... og ikke minst... Jeg kan ikke ödelegge JEM gullmedaljist Eiriks fremtid...  jeg må skrive mer forsiktig som tidligare... jeg like ikke det ? men og men... noen sak jeg MÅ SKRIVE... en eksempel er TAKK... hvor mange ganger takk gå totalt til  FEIL person...  Som jeg er i Höyehallen "hver" dag... jeg vet mye....  det er enorm mye "dritt" i dagens friidett......"alle" klubbens styremedlemmer har EGET barn i klubb... de tenker bare NÅ-tid, ikke fremtid..... Jeg vet ikke hvor lenge jeg orke skrive, hvor lenge jeg orke väre stavtrener, som eksempel en min drömm er knust;  alle barna har mulighet hoppe stav.. uansett hvilken klubb de er med, men jeg har ikke lyst betale til klubber at jeg er stavtrener....  bare jeg i Bergen som lärer barna hoppe stav..  men vi gå videre... i UTBRUDD og i STAV... en ting til.... jeg har manglat ALLE årene er sterk STÖTTEKRUPPE i stav.. samme problem er også i hele NORGEs stav..... vi har värt mange-mange år  Verdens topp i stav (ungdommer) men TALENTER de er ikke i Norges Friidrettsforbund öye.... men i år jeg smiler... og jeg tör smile ansikt mot ansikt hele Norges Friidrettsforbunds styre (de vet ikke hvorfor jeg smiler egentlig) men i år smile ikke styre.... EUROPAMESTER Eirk Greibrokk Dolve er TALENT............ noen andre kan si takk men ikke jeg.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar