fredag 7. februar 2014

Bergen 4.1C grader utbrudd nr 6027

jaha..tenkte jeg... Gisle har trening til Fana fotballspelere i Höyehallen... kl var lit för 16.00... för jeg kom inn i Höyehallen stå to fotballspeler ute, hadde pustepauss...... Fana Elitelag hadde spenst og löpetrening.. trener  Fana ILs sportkoordinator Gisle Ellingsen... Gisle måtte kjöre sitt BESTE... som på sidelinje var tidligare proff-fotbalspelere Soltvedt... Jeg vet ikke hvor lenge fotballspelere var trent, men klarte fullföre Gisles spenttrening.... Jeg snakket en del med Soltvedt... vi fikk lov trene på fottballhaller og fotballbaner, men denne jeg ikke tro... men  vi var enike.. VI MÅ SAMARBEIDE.. fotball og fiidrett.... Gisles spenstrening var meget bra og varierende..... Jeg håper at Gisles kunskap i SPENST gå videre til de beste fotball/håndballklubber slik at vi hadde en fullönnet friidrettstrener i Bergen...
......................................... joooooooooo... Fana IL har solgt gammelt klubbhuset, 26 milj, som klubbhuset rives vi får 6 benker til Höyehallen, sa Gisle...
DU har heilt sikkert merket dette.... Höyehallens lengdekrop er hvert dag "spadet"... myk....... Gisle har "motoriset" spade... bruker JORDFRESER....... jordfreser stå bak Höyehallens kastseil sammen med 10l bensin.................... altid er noen i gang som Gisle er med... tidligare Norna-Salhus.. no FANA IL...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar