søndag 23. februar 2014

Bergen 7.0C grader utbrudd nr 6055

Jeg har INGEN PLANER videre........ Som Eirik ble Europamester i fjor, laget jeg "spesialplaner" til VM i USA...... Etter EM jeg var 100 % sikkert at det blir  mye jevelskap i luften.... Som det er ikke lov å väre bra..... de som var gode kompiser  tidligare de var """"""glad""""" men var de glad..... som jeg har holdt dette geims nesten 50 år, brövde jeg snakke til Eirik, at du har ikke mange ÄRLIGE kompiser igjen.. kun din mor og stavtrener paavo... men det nyttet ikke...... kan blir konflikt i inne familien også, om noen barn er bra....  Planer til JEM var nöye planlagt... my vekk fra bergen... slik var mening også til VM..... I alder 18 ser mye i menneskes hode.. kroppen er OK men ikke hode.... Interesse UT er stor... må vekk fra daglig rytme.. finne mye nytt....og da kom også til Eiriks liv en jente...för jul....... mening var at jente hadde kommet med til Tallinn, men familie sa nei.... Eirik var i treningsleir i Tallinn... fikk problemer i lusken ?... da forsvant 7 år gammelt treningsrytme, nye kompiser og mye mer.. eirik begynte trene seg selv... begynnelse februar fikk jeg E-post fra Eirik, at han vil trene selv i fremtid....... 7 års treningssamarbeid med paavo slut.. slik er toppstavhopp idag i Bergen..... jeg hadde nöye plan til VM... trening samme måte som vi hadde tidligare, kun flere reiise VEKK fra Bergen......... ofte i denne type saker er hoved problem penger... men ikke denne gang....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar