onsdag 6. august 2014

Bergen 17.9C grader utbrudd nr 6184

Gratulerer til Vilde som er tatt ut til EM i friidrett på 400 m hekk!! Lykke til :-);-):-D Vilde.... 11 årige gutt i paavos stav har bedre OPPFÖLGING som 400mh löper Vilde Svortevik og stavhopper Katrine Haarklau... begge reisser til EM- Zurich.....selvfölkelig jeg kan ta feil.. men Vildes eller Katrines trenere jeg har ikke sett på Fana Stadion ofte.. nesten aldrik..... begge jenter jeg treffer nesten daglig... trener enorm bra... men ingen vet GRINER de eller le... På vinterstid er Vildes trener Erlend Säterstöl, men sommer ? jeg vet ikke..... Katrine studere i USA på vinterstid..... her i Bergen vet jeg ikke hvem er hennes trener.. som moralsk MÅ Katrines FETTER Björn Åge Herdlevär hjelpe Katrine.. men oppfölging... de er totalt vekk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar