mandag 4. august 2014

Bergen 19.2C grader utbrudd nr 6180

SIKKERHET RISIKO...hva ?  IL Fri vil, at jeg begynne trene ungdommer på Arna Idrettspark.. Fris eget bane,,,,STAV..... men stavmadrass er inne..... Derfor jeg kjörte til Idrettspark idag kl 13.00 og snakke med vaktmestere.. men vaktmestere vil ikke montere stavmadras ute... neeeeeeeeei....... "som barnehage barna kommer til stadion, vil barna leke på stavmadrass... de er stor SIKKERHET RISIKO" sa vaktmester,  ofte er vann også på madrass"....................... Arna Idrettsparks stavmadrass er gammelt Fana Stadions madras... er ikke på toppstandart.. men liten reparasjon er madras som ny.... det fins bare 5 like store stavmadrass i Norge.. derfor jeg vil at madrass blir reparert.. pris ca 15000kr..  ny tilsvarende madrass over 200000kr... jeg snakket med IL FRIs sjef idag; han sa at vi bestiller avisfolk onsdag eller torsdag til idrettspark.. de heilt sikkert hjelper......... Jeg ringer i morgen en gang til Bergen kommunes idrettsjef og höre om stavmadrass blir montert Arna idrettpark eller ikke....... Historian tilhörer, at Arna Idretsparks vaktmestere (3 ?), også sjef vaktmester er heilt nye... samarbeid IL FRI og vaktmestere er meget vanskelig idag på Arna Idrettspark....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar