tirsdag 25. november 2014

Bergen 5.1C grader utbrudd nr 6271

Jeg hadde lang samtale idag med lokalavis Bygdanytt journalist.... "Hvorfor de ble slutt samarbeid Europamester Eirik Dolve og stavtrener paavo"... Som ungdomm er 17-19 år det hende mye i kropp og hode, må pröve om eget vinger bäre... svarte jeg................. "Jeg har ingen negative ord om Eirik, han var treners dröm.. hörte alt, smilte og lärte raskt".... de var ikke ingen måte overraskelse at han er Europamester 2013... han var altid, hele 7 år som jeg trente han innen 3-5 beste i VERDEN...... at samarbeid er slutt, er trist sak til Eirik...utövere har bare 1 liv å leve, kan ikke kjöre, rolle tid tilbake, må bare gå videre.... men jeg som TRENER, de kommer hele tid nye undommer til stavtrening...... Eirik kan hoppe 2015 ca 5.40m..... fysisk hvilken dag som helst ca 5.80... men de PSYKE som er "ALT" i stavhopp.. de manglet i år...........1. 100% UPPFÖLGING, 2. internasjonale STEVNER... 3. Flere ukes TRENINGSLEIR...... jeg vet ikke  Eiriks  planer 2015 ?........................... FÖR Eirik ble Europamester, SISTE ÅR.... Jeg brukte Eiriks trening 1284 TIMMER.... vi var 53 DÖGN i treningsleir..9 dögn Estland, 14 dögn TUNISIA, 30 DÖGDN i FINLAND.....1272 TIMMER......STEVNER i NORGE...8 DÖGN 192 timmer............EIRIK var med FÖR EM 32 STAV-STEVNER...jeg KJÖRTE BIL, staver på taket 34000km.......... det er SELVFÖLKE at Eirik Greibrokk Dolve hadde ikke ALDRI värt Europamester om jeg hadde värt FRISK (hjerteinfarkt 2002)... Jeg er pensjonist... derfor jeg har god tid ........... Jeg vet bare en vei å GÅ.... EIRIK MÅ reisse til USA... studere og hoppe stav.... elllers det blir ikke ingen ting..... IKKE med Norsk stavtrener... Norsk stavtrener har ikke aldri lykkest .....................slik diskoterte vi idag... Bygdanytt journalist og jeg........... NORGES HISTORIAN FÖRSTE JUNIOR EUROPAMESTER (M)... jeg vet at det gjör vondt, jeg slutter ordene til speaker Jo Nesse.... at dette gå bra, selvfölkelig det måtte väre en FINSK stavtrener (ca år 2000)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar