tirsdag 25. november 2014

Bergen 8.6C grader utbrudd nr 6270

Hvem er egentlig de som styrer NORSK-friidrett...... den er heilt sikkert at det er ikke forbunds styre... i denne gang jeg tenker BARNEIDRETT........ en eksempel.. STYRKE... hvorfor må vente til at barn er over 17-18 år at kan begynne trene styrke.......... om vente so lenge, er LÖP kjörte......  i hovedsak mine stavhoppere begynne stavtrening i alder 8-12 år....noen er sterk, noen kan löpe, noen kan ikke "ingen ting"...TÖR IKKE... og v.... de er selvfölkelig min jobb å trene barna til TOPPFORM... jeg har skrivet tidligare, at det er mange idretter som begynner bestemte ÖVELSETRENING i alder 2 år... om ikke... blir ikke TOPPUTÖVERE........ Betyr veldig mye BARNAS HJEM... hvilken talent barne ar i voksen alder... noen TIPS.... barn 2 år;.... om barn har ikke lov löpe rundt, BLIR IKKE LÖPERE, om barn har ikke lov KASTE tingene-BLIR IKKE KASTER, om barn har ikke lov KLATRE..stol, bordet, seng og ute TRE... da blir ikke STAVHOPPER..... SO enklet dette er...... som barna kommer til min trening... SER JEG VELDIG MYE......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar