tirsdag 3. februar 2015

Bergen -2.0C grader utbrudd nr 6335

Tyrvinglekene 13-15.. 2.... 2015...OSLO...
http://tyrving.idrett.no/10/f/tl-inne/thon-hotels-tyrvinglekene/
paavo med staver på biltaket har planer å väre med i Tyrvinglekene... kan ha med også Idas og Eiriks staver.. "INNE" i årets Tyrvinglekene er også LANDSKAMP lördag 14.2...... so langt det ser ut at jeg har stavhoppere også i FINSK-lag som jeg må heia.... men.. Tyrvinglekene.... idag er siste 100kr påm.dag.. heilt sikkert kan påm ettterpå også... fra Finland kommer også (ikke sikkert) 11 årige Vanessa (pers 190).. hopper stav sammen med norske 15 åringer..... av og til (nesten altid) har Norsk arrangör alt for strenge regelverk.. vil lage hindringer til barna/ungdommer............... Jeg håpe at VINTERS Tyrvinglekene har samme fine profil som de ha på sommers Tyrvinglekene... men en del er å gå... eksempel det kant väre i tekniske övelse minst to konkurranse... eksempel förste dag delte til ALDR og andre dag A/B/C... kun NORGE du har ikke luv hoppe to ganger i en 2/3 dags stevne.... er TID å grave ned Norske, oldemurs tids regeleverk........... torsdags kveld kan trene i hallen men IKKE fredag (stevne begynner ca kl 15.00)....må no se om jeg får en halvtimmes tid bruke stavmadrassen på söndag....... men LÖPERE... jeg ser veldig ofte eksempel på NM at på bane löper også trenere som er ikke med i hele tatt i NM også mange andre,,, men tekniske övelse.. ut/ut...... men först jeg må sende INFO til Finland og vi må diskotere om vinters Tyrvinglekene i Höyehallen kl 16.00.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar