søndag 23. oktober 2016

Bergen 8.1C grader utbrudd nr 6544

paavos STAVPLANER...  so langt kun til 8.1 .. 2017... videre ??????????

jeg må tenke nöye hvor lenge jeg forsetter  stavtrening i Bergen... derfor kun til 8.1..17
ca 7-9 stavtrening /uke i Höyehallen
ca 1-2 stavtrening i Leikvanghallen/uke ????? er veldig usikkert...( jeg klare ikke se som ungdommer blir SKADET med "vilje"... massevis hink)
.....MÅ HOPPE ofte....som  det hjelpe ikke hoppe bare 1-2 ganger /uke..... blir ikke gode stavhoppere.....
Heilt naturlig at STAVVERDEN er interessert höre (lese) hvor trene VERDENSBESTE (15) stavhopper PÅL HAUGEN LILLEFOSSE, jeg har svart slik til mange (over 100)...
--"om trening gå slik som jeg har tenkt.. det blir bra stav-år 2017"  om ????
PÅL trener 2 ganger/uke  sammen med eget klubb GNEIST til 24.11, etter dem 1 ganger/uke.....PÅL trener i stav sammen med PAAVOS STAVTEAM 5 ganger uke... ca 80 hopp/uke... stavsprint 3 ganger uke og styrke 3 gange/uke..... ca 90 femsteghopp/uke.. mye rulling og v... veldig liten HINK... derfor at ELEFANT hoppe ikke STAV.....
STAVSTEVNER;  to stavstevne för jul... (18. gang)...ca 26-27.11 og 3-4 eller 10-11..12..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar