mandag 11. april 2011

Bergen 13.2 C utbrudd nr5065

Sikkelig galt i IL FRIs mangekampstevne 21-5 2011...... Som stevne kant väre kvaliviseringstevne til Nordiske Mesterskap i Finland junimåned og Kvaliviseringstevne også VM U18 og EM og og....har IL FRIS MANGEKAMP noen merklig övelsevalg... kan väre at har kommet TRYKKFEIL eller han/hun som har bestemt at slik de må väre hatt en DÅRLIG dag... IL FRI har heilt sikkert glemt at IL FRI har bare en NORGESMESTER i mangekamp 2010... Eirik Greibrokk Dolve.... som min DRÖM er, har altid värt, at ALLE stavhoppere kan väre med også i MANGEKAMP NM i alle alder...... TOTALT GALT i IL FRIs mangekampstevne 21.5.... Som jeg har fått spörsmål; hvorfor arrangör i vinters stavstevne var Gneis, ikke IL FRI som tidligare..... min svar er....om jeg söker via IL FRI stavstevne blir hvilken dag som hemst, ikke de dag som jeg vil...OM jeg söker stavstevne via GNEIST, da er stavstevne akkurat de dag som vi vil............ mer....Fiidrettsforbunds STEVNEKALENDER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar