torsdag 14. april 2011

Bergen 7.1C utbrudd nr5068

En liten pauss..... paavo stavhoppere har SISTE organiserte trening för PÅSKE..no kommende LÖRDAG 16.4 2011 i Höyehallen kl 13.00..... hvor langt paus, den jeg vet ikke..over påsk...mer INFO senere................... som jeg har hatt ca 8 måned stavtreninger uten paus, tenkt kun ungdommes beste.. er förste prioriterte... FORSVINNER de ungdommer i påske tid rundt og ring... veldig mange til SÖR...... betaler store summer, eksempel 10 dags tur i Portugal-Gran Canaria ca 10000kr, summer er til meg ALT FOR STOR...uansett at jeg hadde fåt reissestötte, ..... jeg har värt over 45 år med forsellige frivillige organisasjon, jeg VET...organisasjoner har liten penger...... det er kommet ny generasjon RÖVERE som vil tomme klubbkasser..............mange fine plass i Verden...halv pris....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar