fredag 8. april 2011

Bergen 8.4C utbrudd 5061

Perfekt... i siste årene er kommet massevis "fine" tingene til alle friidrettsövelse... so mye at har ikke tid trene de viktigaste.. trene i selve övelse.... en eksempel er HEKK-löp... massevis fine dillum-dallum og mange andre ting.. men selve hekklöp liten..... Som jeg er stavtrener, pröver jeg läre ungdommer andre övelse også... DE VIKTIGASTE.... hva er de viktigaste... De er utövers HODE... ÖVELSE-TANKKE må sitte i ungdommes hode.... hjelpe liten om du selv vet hvordan tingene gå..... Vi hadde igår Thorbjörn Vika Tholo 20.1 97 (stav 3m),Bergens TF ANDRE hekktrening... förste trening kun 2 hekker... igår alle 5..60mh... manueltid 10.3... Thorbjör löper over hekker i TANKE..."ikke henge lenge over hekker "... med denne tanke blir Thorbjörn en av Norges beste hekkelöper i år.... Vi bruke ikke mange minut i hekktrening, vi trener STAV... at dillum-dallum trening er komt so lang at eksempel jenter vill ikke löpe over hekker.. kun dillum-dallum.. slik igår.... vi trente igår også 15 min LENGDE.... de er de DOBBELSATS som jeg lärer til ungdommer... 20 hopp-tillöp ca 5-6m..................................... og de som vet liten om JENTENES ANATOMIa, anbefaler jeg.... SPÖR MAMMA, om HUN har trent KNEBÖY.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar