fredag 22. mars 2013

Bergen 0.4C grader utbrudd nr 5733

Gammelt NORSK regelverk... de var år ca 1999 ? jeg hadde stavsamling på Fana Stadion, Bergen... samlinges siste dag jeg hadde TO STAVSTEVNE... slik som jeg hadde lärt "andre" landets stevnesystemer... da jeg treffet VEGG.... först  stavstevne kl 10.00 til juniorer (og barna).. andre stevne kl 14.00 til SENIORER... barna hoppet utenfor konkurranse..... VEGG-VEGG... mange E-post rundt Norges land... de KLOKE Friidrettsforbunds menneske ikke godjente de ANDRE- seniorstevne,,, i NORGE er ikke lov konkurere i samme stevne JUNIOR og SENIORKLASSE.. hjelpe ikke, at det ikke i samme dag... men at min stavstevner i SAMME DAG de var GIFT til de kloke menneske........ men i SVERIGE DU kan konkurere forsellige klasser i samme dag/stevne....... samme i Finland.... noen år tilbake hoppet en Latviske jente 3 ganger i samme dag Finland, stavkarneval............. etter mine GIFTIGE stavstevne har Norsk regelverk endret seg so mye, at i STAFETT du kan löpe i juniorklasse og seniorklasse... men IKKE i ANDRE övelse................ og historian tilhöre også, at det var en period at en del Norske-utövers  resultater ikke godjente i svenskenes stevne.. men idag.. flere år.. har ALLE resultater godkjente.. men men.... mine SPÖRSMÅL er..... "NORSKE" stevner i utlandet.... og i utlandet.... er det Internasjonale regelverk eller NORSKE regelverk ????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar