onsdag 13. mars 2013

Bergen -3.2C grader utbrudd nr 5724

VIRUS i Norsk stavhopp..... jeg savner de stavdommere som har alle årene "hivet" meg ut fra stavplass... jeg har ikke värt på stavplass i selve stevne, men montert  måleband til tillöp og åpnet stavpose för stevne begynte, men altid de "hivet" meg ut... Steinkjerhallens stavmadrass er ikke TRENERVENLIG... Du ser ikke hoppere för han kommer heilt til madrass.. tillöp er bak löpebane... mangla kontakt mellom trener-hopper... Sperrebånd var riktig plass, men trenere-foreldre vil FILME alle hopp... derfor  selve stavplass var veldig UROLIG... Utrolig fine filmkamera og utstyr foreldre og en del trenere har.... som NÅ til ALLE.... det er IKKE LOVLIG vise film eller bilde i UNDER STEVNE til utövere.... En del foreldre og trenere er heilt VILL og vise bilde til  utövere etter hopp... en gruppe samlet seg etter hopp (uöver, trenere og mange foreldere)   og vil se hopp... HVA ER DET..... det er veldig SEINT begynne analyse hopp i NM.... og IKKE LOVLIG.... DE som er med i NM er erfarene STAVHOPPERE... om feil kommer i HOPP, da er feil i utövers HODE... de er psyke som svikter... derfor jeg venter en filkamera som jeg kan filme utövers HODE (inne).... de (jeg)som  har ikke noen kamera med, da de IRVIGASTE trener vise film også til mine hoppere i under STEVNE... de stå på stavplas slik, at jeg ser ikke ingen ting...... denne type stevne MÅ väre siste gang som jeg er med.... jeg vil RO-RO-RO.. slik at hoppere kan konsentrere seg i selve NM STEVNE... ikke lett å väre trener i Steinkjerhallen.. i STAV....men film og bilde i NM på stavplass.. de er VIRUS de...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar