onsdag 16. oktober 2013

Bergen 10.5C grader utbrudd nr 5888

Lit til om IL FRI......... Som klubb har ikke aldri satset på ingen måte på toppidrett... har ikke hatt toppidrettsplaner i siste 16 år...da er spörsmål;  hvor kommer de toppresultater..... IL FRI har flere selvstendige treningsgrupper...... jeg skriver bare de som er aktive idag........ Lene Myrmel, trener er samboe Björn Åge Herdlevär......... Martin Roe, Agathe Holtan Wathe og Matilde Roe..og mange-mange siste årene har trener i denne gruppe värt Martins og Matildes mor Ingunn Roe Jacobsen (Matildes trener pappa Geir Roe).....men OBS... Martin har flyttet til Danmark, Agathe har flyttet til Stavanger.. det er kun Matilde igjen.. Julie Viken har begynte toppidrettslinje på Tertnes.. trener Erlend S (Gular)... Kaster Jörgen Olsen Austnes (vil ha eget rytme) har alle årene trent ca "aleine".. periodevis sammen med Martin.... han bo noen hundre meter fra meg. etter landskampen jeg har ikke sett han................... Irene Hövik Helgesen, som sluttet i år, har bodd og trent siste 8 år i Sverige............................  IL FRIs stavgruppe, Kristian og Eirik trener sammen med stavtrener paavo ALLE treninger på Fana Stadion/Höyehallen...årets rundt......................... det er kun Ingunn som har kontakt ukentlig til andre, ungdommer og styre i IL FRI....... jeg vil si TAKK-en stor TAKK til IL FRIs styre, at jeg har kant jobbe i klubbens stav  selvstendig, uten at klubb har blandet veldig mye om det...... som det er ALLE VIKTIGASTE at DU planda ikke saker som du har ikke peiling.... IL FRI har kjöpt staver som jeg har trengt... i år Eirik fikk kommune stipenden til STAVUTSTYR (Eirik eier alle carbonstaver)... IL FRI har hatt alle årene meget bra ÖKONOMIE.... men en ting...  ALLE trenere jobber GRATIS...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar