fredag 31. oktober 2014

Bergen 13.2C grader utbrudd nr 6242

Bak kulissene er det altid PENGER.. slik det er også i denne sak.... BFG-Bergen.... 1.1.. 2015 er UTE også Gneist og Bjarg.... det er en del ILDSJELER igjen i BFG.. eller hva heter klubb etter 1.1.. Först Fana ute og nå andre samarbeidsklubber......... en stor veterangruppe spör nå HVA...... Störste intekter har värt i BFG... VINTERKARUSELLEN... ca halv miljon kr.............  Arrangör har värt (idea) tidligare BFG, men nå IL GNEIST..... "mye arbeid" sa Gneist folk...... jeg vet ikke om de er mye arbeid stå på veikant  ca 6 ganger/år... (jeg har 7 stavtrening/UKE.. frivillig) ...... dette var min liten utbrudd..... NÅ mye pedre..
Lars Arve Rössland sluttet bloggen sin noen måned siden......... "bare skrive videre" sa jeg til han...... "jeg har fått so mye kjeft at jeg orke ikke mer" sa Lars Arve......... det er  heilt NORMALT, om du åpne munn, da er altid noen som like ikke det, de er de PRIS som har meninger" sa jeg til han... skrive-skrive...... NÅ har ikke Lars Arve klart holde tankene INNE... har begynt skrive igjen..................HISTORIEN om BFG-Fana... http://la-friidrett.blogspot.no/
liten til paavos tanker... nå er i LUFTEN igjen ! samarbeidstanke....Idrett Bergen Sör... Bjarg, Fana, Gneist, Smörås, Kalandseid............. jeg vet ikke om i samarbeidstanke kommer fra IL GNEIST... som merke det..... ALLE IL Gneist ILDSJELER er klubbens barnetrenere.....vanskelig henge med eksempel hvem sitter i klubbens styre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar