fredag 28. januar 2011

Bergen 1.8C utbrudd nr 5012

Mödre revolosjon i Höyehallen, Bergen....som Arabiverden brenner og folk roper REVOLOSLON, har Bergens mödrerevolosjon styrt alle aktiviteter i Höyehallen flere år... Bergens friidrettstrenere vet ingen ting...kun MAMMA vet... Mamma vet hvor mye må trene, hvilken måte, profftrenere trener feil... Mamma ta barna hvilken tid som helst til utenlandstur... da veier ikke mye skole eller treners treningsplan... Det er ikke mange år som jeg skriv, at Bergens friidrett trenger flere mödre til klubbens styre, väre trenere, väre mer aktiv i alle friidrettsaktiviteter... Denne gang jeg hadde ikke kjenskap at om noen år MÖDRE styrer alt... Av og til kommer også ungdommes pappa til Höyehallen... har bryst i oppreist, har lange steg og snakker verdifullt og svarer treners spörsmål... "JEG ordna saken".... dagen etterpå har pappa kone med seg,, da har saken snudd heilt til andre retning... de er bare mamma som snakker... Du hörer ikke en piip av pappas munn.....joooooooooo... pappa har tak over hodet..... slik er idag i Höyehallen.... trenerteam snakker bare, at MAMMA ER GAL.... Mödrerevolosjon begynte etter Norsk grunnlovsendring.. noen år tilbake, slik at Kongehusets overste sjef kan väre KVINNE... i denne lovendring kom på aviser meget små tekster.. ikke som valdig som det gjeller kongehuset.. Store tekster om eksempel kongehuset har fott en ny hund.... Noen år tilbake var slik, om jeg spurte noen som det gjelt penger.. svarte ungdommer "jeg må spörre pappa".... idag MAMMA har også families pengesekken...."jeg må spörre mamma".. slutt... jeg har ikke tak over hodet... du trenger ikke spörre.. HVORFOR

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar