torsdag 20. desember 2012

Bergen -1.5C grader utbrudd nr 5603

Om to timmer reisser jeg til Finland og videre 28.12 til Estland.. bil ...Bergen-Oslo-Stockholm-Finland... 20 staver på biltaket... allerede i alder 11 år er Pål "proff", har med seg 4 staver, slik at han kan hoppe höyt i alderklasse  U14 i Tallinn og Rakvere (Estland)........ Morgen trening idag i Höyehallen kl 8.10-9.40... Kristian hoppet bra men Eirik GD satt på benkken, er syk..............og liten til...... Ingen dramatikk.. Kristian Hansen Bruvik har byttet klubb..fra Osteröy til IL FRI...... 30.12 hopper Kristian i Tallinn Osteröy IL men 1.1.13 andre stevner IL FRI..... Kristian vil hoppe/trene minst 5 ganger per uke i Höyehallen., vil väre med i alle paavos stavreisser...... vil väre med i TOPPIDRETT i STAV.... ingen dramatikk....og alt heilt frivillig og rolig................... Nå jeg må pakke.... har 3 halvfulle koffert stående på stuegolvet hele tid... hiver forsellige ting til kofferter.. som de er full... da reisser jeg..............Varmedress og sovepose har jeg altid i bilen og enorm mye verktöy, gammelt bil........... no jeg må huske, at jeg kjörer dieselbil, at gå ikk slik som i siste reisse til Finland... tanket bensin...stopp og bilreparasjon i Sverige.. pris over 8000kr plus 59 liter diesel...... Internett i Finland gå slik, at jeg parkere bil på hotels parkeringplass... da har jeg Verden Åpent..... NÅ... 1100km , ca 16 timmer , 4 kopp kaffe og 0.5 liter energidrikk... 6 rosinbolle og 1.5 liter Fanta....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar