søndag 24. februar 2013

Bergen -0.2C grader utbrudd nr 5703

paavos STAVUKE 9... 25.2-3.3 2013....er SKIFERIE i Hordaland, Bergen.. hele uke 9...derfor vi trener, har planer bare dag til dag.. i morgen mandag 25.2 vi trener i Höyehallen kl 12.00.....og videre ???.....

 mening var å ha noen dags treningsleir i Haugesund, med også lördags stevne 23.2 men... men... Nei..... jeg fikk ikke kontakt til Haugesund Friidrett, har enorm fin NY hjemmeside... men hvor er KONTAKT nr... og andre telefon.. Rogaland Friidrettskrets.. svarer bare "öyenblikk " som Rogalands Friidrettskrets hadde samling til 13-14 år i Haugesund..PEAB. jeg tenkte, at jeg (vi) kant trene stav til ungdommer lördag og söndag... som Haugesund tidligare leder Kåre har spurt mange gang tidligare, om jeg hadde tid noen dags stavtrening i Haugesund.. no jeg kant slo sammen eget treningsleir og Haugesunds (Rogalands) utövere i STAV... NO vi trener bare her i BERGEN hele vinterferien......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar