lørdag 2. februar 2013

Haugesund 2.8C grader utbrudd nr 5667

Aller hotelrommene har eget navn Martin Roes rom Kong King og min Dagens Skjönhet... treffe meget bra... men NM... Deep Ocean Arena....... OG... 22 Celsius grader  idag.... fint sitte på tribune og fint å väre på stavpalss som kvinner hoppet gode NORSKE resultater... Jeg prövde hjelpe BFGs Marianne Benserud.. res 310m og sölvmediljister Ida Beate Östhus, Ranheim IL..res 3.80m........ men som Norges topp... veldig TRIST .. Cathrine Larsäsen begynte hoppe..... alle trenere forsvant,men ikke jeg, jeg  mente at må hjelpe Cathrine også, som hun hadde ikke trener med ????. men Cathrine vil ikke ha noen hjelp........hun vil bare hoppe selv... meget merklig sak.... jeg forsvant også fra stavplas og tenkte.... hva er galt... som 430 hopp er ikke so bra at kan sette nese opp.... er ikke so bra at er lange kö som vil trene/hjelpe hun.... nei og nei.... men Norges mester er hun.... bare.. Gratulerer Cathrine...... i morgen söndag 3.2 hopper gutter stav kl 11.15....  alle Norges topp er med, også Per Magne.... en VARM og fin dag i Deep Ocean Arena, Haugesund...og nå... SAUNA...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar