mandag 8. april 2013

Bergen 4.6C grader utbrudd nr 5740

Dobbelt glad.... "No er gutter dobbelt glad som staver er kommet og Malin kommer" skriv Påls far Arne tekstm.  fra Bergen til meg Tunisia.... men det var ikke bare Malin som kom, også Malins mor kom  Tunisia.... jeg tenkte "bremse".. men hun var ikke bremse.. nei og nei...Malins mor var med i alle trening og hjelpet meg... jeg har kjent Malins far "alle" årene, men förste gang jeg treffet Malins Mamma.... Som Kristian og Eirik trener mye og trente mye også på Tunisia, var spörsmål MALIN.. hva hun tålere og vil hun trene mye... Förste gang var Malin med i paavos stavsamling... på noen måte var jeg overraskt, at hun hadde enorm VILJE hoppe höyt og at hun trener mye i hjemme Hamar... Malin klarte trene to ökt per dag, kun en morgen ökt hun vil stå over... meget bra... Malin Vik Gregor, FIK Orion 22.7.95 pers 3.65m..

1 kommentar:

  1. Veldig hyggelig å få være med på stavsamlingen Paavo! Det var en veldig fin opplevelse!

    Mvh Malin

    SvarSlett