fredag 17. februar 2012

Bergen 4.0C grader utbrudd nr 5321

Jeg vet ikke hva dette er.... inne NM 3-4.3 Steinkjär... Også kvalivisengiskraver for NM...... jeg har vanskelig få mine hjernen fungere samme takt med Norges Friidrettsforbund...krav og listehöyde eksempel i STAV---....i MENN stavkvalivisengiskrav er 3.20m men og men.. stav begynner i LISTEHÖYDE 4.00m.........KVINNER OK.. Kvaliviseringskrav 250 men stevne begynner i listehöyde 240............ MINE eget tanke er.... de kloke mennneske spör ikke mine mening, men kan väre at de vet at siste 15 år har stor gruppe Bergens stavhoppere värt med i NM og UNM inne og ute...paavos gruppe over 200 NM medaljer i STAV.. men "de" SPÖR IKKE.... Om noen hadde spurt mine mening, hadde jeg SVART... INNE NM listehöyde MENN 3.60m og videre KVINNER 2.60m og videre.....................Tidligare har INNEstevner i NM senior begynte i listehöyde... Menn ..Stange 3.75 i fjor Trondheim 3.40....KV 240 ofte etter diskosjon........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar