tirsdag 14. februar 2012

Bergen 4.2C grader utbrudd nr 5317

Det er stor gruppe arbeidepatiemenn som snu i grava som "hörer" at Laksevåg friidrett er en del i Gular gruppe...paraply.... 112 år gammel idrettsklubb Laksevåg har klart stå på eget beine mange vanskelige polittiske dager men på moderne tid har fått ny "fiende" FOTBALL.... som det har värt mange diskosjon i Höyehallen om Laksevåg, var veldig fint at Laksevågs "ildsjel" Harald Heier..Laksevågs trener over 30 år...informerte meg i Pingvinlekene og spurte min mening i saken... min tanke.."de er trist at so stor og historiallisk viktig bydelklubb klare ikke stå på eget beine".." som det skylle värt Laksevåg somm hadde värt hovedklubb til mange andre klubber, eksempel alle Sotra og Asköy klubber"........... liten..... I fjor Laksevåg fikk "NY" bane, på midtdel er kunstgress.. kunstgress er de store problem... DERFOR, at Laksevågs fotball vil spele "hele tiden".... "Avtale med Gular er ikke evige, sa Harald, men vi trenger hjelp å ta kamp mot fotball"....... Veldig mange utövere har byttet klubb fra Laksevåg til hovedsak Norna Salhus (ca 10) i siste årene... en stor navn Isabelle Pedersen.... Jeg hadde også god samarbeid med Laksevåg over 10 år, men som "mammaen" vil de beste trenere, da var jeg ikke nok bra til Laksevåg...Laksevåg har "bygget" flere store idrettsutövere 112 år....en meget stor navn idag er... BEATRICE LLANO... om det blir slegge eller vektlöfting ? ..... "ALLE" store friidrettsutövere i Bergen har hoppet STAV,,,Beatrice også..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar