fredag 24. februar 2012

Bergen 5.2C grader utbrudd nr 5330

KM..Hordaland..Leikvanghallen i Bergen 24-26.2 2012.. eksempel STAV i dag fredag.... 11-14 år kl 18.00, med 6 hoppere... kl 19.30 over 15 år.. med 13 stavhoppere... JEG har på biltaket 2 rör.. inne rörene er 22 stavar.... plus jeg har to ekstra stativer slik at stevne kan begynne i listehöyde ca 90cm.... i sekken min er måleband, teip, klister(reserve), 2 pose is, verktöy om stativer har tekniske feil, termåmeter, og i mobiltelefon har jeg montert desibelmålere slik, at jeg kan måle lyden i halle under stevne...... må ha også varmetress eller mye andre varmeklär...briller må ha også... ALLE dette derfor at DINE barn kan oppleve friidrett som en positiv hobby... ARRANGÖR i stav er IL Gneist, jeg er bare hjelpemann.... tidligare KM-staven arrangerte IL FRI, men i denne år har Fri i KM kule...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar