torsdag 22. mars 2012

Bergen 12.5 C grader utbrudd nr 5375

Mangla ikke kunskap eksempel i höyde og lengde i Bergen..... "har vi her noen som hopper lengde" sa diplomtrener Henning Hofstad til meg noen år tilbake .. min tanke var, at han kant ha tre trening per uke til ALLE som vil hoppe lengde.... akkurat på SAMME måte som mine stavtreninger er åpen til ALLE....om jeg hadde tenkt på samme måte som Hennning, vi hadde ikke en eneste stavhoppere i Bergen..... mine stavhoppere begynner stavtrening i alder ca 7-9 år..... Jeg trodde... merke det... jeg trodde at jeg har VERDENS BESTE SYSTEM... Åpen trening til ALLE...ALLE KLUBBER.... men slik det er ikke..... over 200 Norges Mesterskap medaljer i STAV har jeg trent i Bergen... men en del beste har "valgt" andre ovelse i alder c 16-17 år..... men har värt med i stav LIVETS VANSKELIGASTE alder.. mange hadde sluttet hele friidrett om ikke hadde värt stavtrening... i trening hvor BARNA-UNGDOMMER SELV kan velge om de vil trene eller ikke.. kan sitte på benken eller ligge på madrass.... via DENNE type stavrening har mange ungdommer klart komme heilt til Verdens topp i ANDRE ovelse.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar