onsdag 21. mars 2012

Bergen 9.5C grader utbrudd nr 5373

Tallinn (Estland) stavtrener Hennit Kuppas har värt i Tyskland.. en helgseminar i STAV og HÖYDE... "Meget bra seminar" sa Hennit til meg på telefon idag.. ca 300 stav og höyde interesserte trenere på plass... Fra Norge var med i höyde.. tidligare Verdens mester Hanne Haugland, som hadde også forelesing i seminar.... "Jeg vet ikke om jeg lärte noen nytt, men jeg fikk mange tanke i hode" sa Hennit...... i stav var flere toppnavn i seminar... fra Frankrike, England og flere fra Finland..og selvfölkelig mange fra Tyskland................"Du får seminar-referat "snart"..sa Hennit"................. de var ca 12 år siden som Kristiansand stavtrener Harald Breivik var også med i liknande seminar i Tyskland....jeg har denne seminars referat.......................... "Må hoppe mange hopp, at du blir god stavhoppere..de kom frem i seminar .. en utövere hopper 60 hopp per trening" sa Hennit.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar