onsdag 7. mars 2012

Bergen 4.1C grader utbrudd nr 5352

"Gratulerer NM Gull, vi alle er so stolt at vi er med i samme gruppe som årtes Norges mester i stav" sa Påls far Arne på mandags trening i Höyehallen og forsettet.. "alle, hele Bergen, Hordaland er veldig glad"..... jeg bare smilte... "Arne, Du har värt kun noen måned i Bergen stavgruppe, Du vet ikke, at er ikke mange som er glad, at noen VINNER, er best" sa paavo.."det er heilt omvendt, derfor jeg bare smiler som en del klubbledere snu hode som jeg treffer de, men det fins noen som er glad, eksempel Gullmedaljisters foreldre" sa paavo...... som det er bare GULL som teller idag...... "jeg håper Arne, at Du blir like glad i denne gang som Dine sön Pål konkurerer i NM, om han best, eller nr 12.... og hva, om nabogutter er best"... slik i Höyehallen mandag....Arnes sönn 11 årige (10) Pål er Norges beste i 7 övelse.... Etter trening ca kl 20.10 reiste Pål og Påls far Arne hjem... jeg er heilt sikkert at Arne tenkte langt til natt..hvorfor folk er ikke glad, om noen vinner GULL i NM ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar