mandag 19. mars 2012

Bergen 3.5C grader utbrudd nr 5371

paavos VÅR-STAVPLANER.... Som jeg vil ikke betale 10000kr at jeg treffer ola nordmenn (samme tryne der og her)i Spania-Portugal på påsken, reisser ikke paavos stavhoppere treningsleir i denne påsken.. Norsk ungdommer trenger flere utenlands kontakter..... jeg reisser til Finland ca 2.4...er der ca to uker..mer info senere...................jeg har tenkt, vi må diskotere mer i saken, slik at vi kan begynner AKTIV stavstevne -sesong sommer 2012 ca 18 MAI.... her i Bergen begynte vi tidligare altid utesesongen på Laksevåglekene, men nå Laksevåglekene er nedlagt.. i år er Fanalekene, men Fana vil ikke STAV som var ikke til meg noen overraskelse.. de er to höydehoppere som "styrer" Fana IL idag.. Gisle Ellingsen og Endre Raa......... i år er 17-mai (nasjonaldag) torsdag....årevis har jeg hatt uoff stavsamling til Norges stavhoppere i Bergen.. pinse eller liten tidligare....stavsamling ca 17-19.5 inkl to stavstevne... Vi har to haller og to friidrettsstadion i Bergen... alle har stor stavmadrass.... INNE Höyehallen og Leikvanghallen...UTE Fana Stadion og Arna Stadion..... FÖRSTE Oslotur 26-27.5.. Romerikslekene i Lilleström....og videre....Tyrvinglekene 15-17.6...jenter hopper fredag og gutter lördag... Söndag 17.6 (Huddingespelen 15-17.6)i Stockholm... dette er bare ca-ca-----

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar