søndag 7. oktober 2012

Bergen 6.7C grader utbrudd nr 5507

IL Fana Friidrett er noensaks "familie dynasti"... Topptrenere er Endre Raa og Gisle Ellingsen... klubbens forman er.. Anita Bolstad Raa.... er hun Endres kone, Gisles söster, eller er Gisles kone Endres söster.. de er liten usikkert til meg,,, men den jeg vet, at Endre og Gisle er ikke imellon  seg gift.. de er heilt sikkert..... Jeg har skrivet tidligare, at om noen år er Fana IL på toppen i Norsk friidrett.. Endre er lärer (utd Norges Idrettshöyskole, Oslo), men jobbe ikke som lärer...har ca 40% stilling i Fana Idrettskole (Fana har ca 3500 medlemmer) men at leve, trener også fotball og handball og ???... Gisle er tidligare Norges Friidrettsforbunds hoppsjef og en stor navn i verdens tresteg.......jobbet tidligare og var hele Norna Salhus sammen med Nornas president Ebbesvik.... i fjor kom en utbrudd imellon Gisle og Norna.... da var Norna "eventyr" slut..... Gisles tid i Norna klubben "rensset" alle Bergens store ungdommstalenter til Norna og mange store navn i hele Norge... Norna Salhus var toppen i Norge..... men HVA IDAG.....Gisle er trener idag i Fana Friidrett (en stilling også i Fana Idrett ??...)... som so  store trener bytter klubb, gå han ikke aleine... den vi har sett tidligare, Odfjell har byttet flere ganger sammen med stor gruppe utövere, Ingvaldsen fra laksevåg til Norna, over 10 kastere med seg...og... nå Gisle er trener i Fana..har allerede en stor gruppe Norna utövere i trening (også andre klubbes utövere)...... jeg vet ikke men... obs !!! kun min eget tanke!!! om Norna svelge ikke flere "kameler" da er flere utövere UT fra klubben.... Fana Friidrett har enorm stor aktivitet i Höyehallen idag.... hver dag............... dette mine tanker var mente til..... HVORFOR Fana friidrett sluttet sammarbeid med BFG-Fana............. TENK-TENK....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar