fredag 19. oktober 2012

Bergen 9.6C grader utbrudd nr 5520

Nå har jeg nökkelen til Leikvanghallen..... En fin, moderne friidrettshall.... langt fra naboen, langt fra bussstopp... midt på ödemark........ So fin er hallen, at Bergen kommune har ikke penger å ha vaktmestere i hallen..kun "mobilt vaktmester" som "vakta" flere haller-baner i samme arbeidsdag... derfor vi som bruker hallen, må ha eget utedörs nökkel til hallen.... Nökkel er ikke til de store hoveddören til hallen... nei--nei... kun til smal sidedör...... jeg vet ikke om jeg kan ha staver med til hallen i hele tatt..... Som jeg hadde mening å ha noen morgen trening kl 08.00  i hallen, må jeg bare glemme de.. HALLEN er ÅPEN (privat nökkel) kl 09.00-21.00... låssytemer er datastyrt...... Problem er ikke stor til meg, som vi kan trene i Höyehallen kl 07-21.00 hver dag... men-men.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar