torsdag 22. januar 2015

Bergen 0.7C grader utbrudd nr 6318

Dagens ASKÖYVÄRINGEN; "Triatlon -Casper koster mor og far 200,000 kroner i året"..
paavos tanker; de er bare å satse mot Europa-toppen i triatlon.... men vet jeg ikke om de er mye, som utöver er eget sönn................... stavtrener paavo bruker ca 40-50,000 kroener EGET PENGER å trene utövere som er ikke eget barn.. de som sitter hjemme bak datamaskin forstå det ikke, men slik det er.... egentlig jeg vet ikke hva jeg gjör i fremtid.... som mine utövere satse ikke bare til Europatoppen... Verdens topp er mål................. ofte jeg si til utövere at klubber betaler,,, slik det er ikke..paavo betale eget lomme.... de at jeg bruker eget penger 40-50 tusen er bare små penger, Familie ROE bruker minst 4-5 ganger mer, men de har eget barn med......
http://www.av-avis.no/sport/Triatlon-Casper-koster-mor-og-far-200000-kroner-i-aret--260901.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar