onsdag 28. januar 2015

Bergen 5.8C grader utbrudd nr 6325

"Har vi her i Bergen noen som hopper lengde"..
De var ca 1998 som jeg diskotert i Höyehallen med Diplomtrener Henning Hofstad...
Som jeg hadde klart bygge Bergens  stavhopp OPP slik at jeg hadde tre stavtrening /uke til ALLE klubber, snakket jeg til Henning at han skulle begynne trene tre ganger/uke LENGDE til alle klubber svarte Henning; "har vi her i Bergen noen som hopper lengde"....... jeg var heilt sikkert lenge heilt stille....... "har vi her i Bergen noen som hopper lengde"........ de var selvfölkelig dum spörsmål til diplomtrener... denne gang jeg ikke forstått den............... jeg  forsettet mine stavtrening videre.. tanke i hode...har vi noen som hopper lengde-har vi noen som hopper lengde..... som det er slik...om JEG hadde tenkt samme måte som Henning, da vi hadde ikke en eneste stavhoppere i BERGEN...... JEG har lärt og trent ALLE Bergens stavhoppere, hva eneste stavhoppere i Bergen fra 1997 til idag........... JEG har ikke spurt har vi noen som hopper stav i Bergen ?... neida..... jeg har bygget alle stavhoppere i Bergen fra alder 6 år og videre....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar