mandag 26. januar 2015

Bergen 6.0C grader utbrudd nr 6323

"Få 15-åringer blir verdenssjerner" stå på Norges Friidrettsforbunds hjemmeside... paavo forsetter; INGEN 20 åringer blir verdenstjerner...

men NÅ til Nornalekene... MEDIA-MEDIA... ekstreme dårlig... ikke mange avisfolk i Leikvanghallen.. jeg var på lördag tribune 6 timmer i kaldt hallen.. so ikke en eneste journalist, söndag jeg so en (jeg vet ikke vilken avis)......................... Som jeg hadde AVISDAG noen år tilbake i Höyehallen.. kun STAV... hele 5 forsellige aviser med... de var denne gang som eksempel ISABELLE PEDERSEN kom til FÖRSTE gang avis, SYDVEST.. en fin bilde, STAV i hånd.................... Jeg håpe at kommende PINGVINLEKENE informerer AVISER at det er VERDENS topp-hoppere med.. en Europamester og en som har Europarekorder.. hele 3 årsklasse.... som FRIIDRETT er ikke som ski...... vi MÅ altid nå til noen REKORD........ om eksempel Lopez löp neste 10 sek dårligare som han har rekord (men 10 poeng  til Lopez trener... kan synge Finsk nasjonalsangen)... AVISFOLK tenke bare ,,, huh, huh.... kan ikke si at hadde dårlig ski...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar