tirsdag 4. mars 2014

Bergen 7.2C grader utbrudd nr 6066

Jeg vet ikke om det er "höyere makt" i spelet   men en del ROT er i IL FRI...... först jeg kan si 100 % at det er ikke IL FRIs styres feil.. men................ her er liste......... Mankekjemper MARTIN ROE ( 1.4  92) flyttet i fjorhöst til Danmark..... mamma Ingun har trent Martin i "alle" årene... Martin har värt med JEM,JVM, JEMU23..........................Sleggekaster JÖRGEN OLSEN AUSTNES (23.4  94)   har forsvant under jord, gå på skole 2-3 dag og jobber 2-3 dag per uke.... trene (om trene) totalt seg selv, i hovedsak i Arna treningssenter (kjereste jobber der)..... Jörgn har värt med JVM og JEM............ hekkelöper AGATHE HOLTAN WATHNE (25.7  94)  flyttet i fjor höst til Stavanger... Agathe har värt med  JEM.......... og NÅ.... Europamester Eirik Greibrokk Dolve... ekstreme mye rot... mange tro at jeg er syr og sint... men slik det er ikke.... jeg föle meg at jeg har kjort alt va jeg kan.. og vet den, at min kniv har treffet flere KOMPETANTE i Norsk friidrett... ALLE trenere i IL FRI jobber gratis.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar